lost in paris

tisdag, november 21, 2006

dagens outfit

såhär ser jag ut idag. vad sägs om strumpor till leggings? var riktigt anti det innan, men sen insåg jag att raggsockor eller lite nerkasade (som jag har det på bilden) strumpor nog inte var så dumt...

voila. klänning från myrorna, stickade leggings från lindex, kofta och prickiga strumpor med liten rosett bak från h&m, rutiga skor från zara, örhängen från glitter för länge länge sen..

usch vad störig min jag gjorde...ignorera den!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vackra sockar! Dem har jag inte sett, tror jag

5:46 em  
Anonymous Anonym said...

Åhhh! Kom och gör mig fin med massa trevliga kombos! Det blir alltid typ, ahhhh, jag slänger på mig lite kläder innan jag springer till bussen. Sen går man hela dagen och är lite halvonöjd....

7:07 em  
Anonymous Anonym said...

Outfit - nåja

P

3:40 em  
Anonymous Anonym said...

så vacker du e, söt som en blomma med sådana underbara sockor!Det kan ju bli kyligt om vintern. ;)

hehe.. ha det underbart min vän.

KRAM Sara

4:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home