lost in paris

torsdag, november 02, 2006

min michivecka

manga har säkert redan läst om min michivecka pa michis sida (han har internet hemma och är lite effektivare än jag) men jag tänkte faktiskt inte vara sämre och lägga ut lite bilder jag med.



min fine i luxemburgträdgarden

lite mörkt, men i alla fall: posing i versailles

lite mera versailles. trots regn, blöta fötter och 50 km kö - ett sa himla vackert ställe!

kontrast. lite vackert ocksa pa nagot märkligt sätt. galleries lafayette.

vi var alltsa i luxemburgträdgarden, versailles och galleries lafayette. men det blev ocksa en sväng om montmartre (marängkyrka och kärleksmur), orient extrème (det godaste sushin som fiiinns! kommer inte fa ro förrän jag far äta där igen...tusen tack pappa för sponsringen!), haägen dazs (reservation för stavningen - men en kommentar behövs väl knappast?), bastiljen (mumsig drink och smarriga musslor) och massa annat... eller okej, inte supermycket annat, vi var ganska slöa. men ja, det var allt.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var verkligen en fin vecka ja!

3:34 em  
Anonymous Anonym said...

l´amour à Paris - pas mal du tout!

P

8:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack för det vackra kortet! Kom med snigelposten igår 7 november!
Vi längtar också till Paris!
M + P

2:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home