lost in paris

torsdag, november 02, 2006

sen sist

det var ju ett tag sen. inte sedan senaste publicerade inlägget, eftersom det var nyss, men sedan sist jag skrev förrutom det. eller sa är det här bara en förevändning för att fa berätta att jag har varit pa johnny depps bar. (som egentligen inte var nagot särskilt, men det är lite kul att berätta..) ganska flashigt inrett men musiken...sög. da börjar jag ända bli lite avtrubbad musikmässigt. d v s eftersom det inte är sa hemskt stor chans att dansa till indiepop här sa dansar jag till det mesta. bara för att man dansar till det behöver man inte lyssna pa det. det är faktiskt kul, förutom när det är block med house [aus] i flera timmar...

nu är hösten definitivt här. vantar i métron. det trodde jag aldrig jag skulle behöva, det brukar vara bastu där. nej, leggingstiderna är nog över. men luften är sa fräsch och krispig och jag är nöjd. jag har faktiskt längtat. förresten kommer min anja ikväll. det ska bli sa kul!





lite väl meckat med, jag vet...men jag kunde inte motsta! höstbild i alla fall.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

bilden är så superfin!

11:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home