lost in paris

lördag, november 18, 2006

kvällen

uäck, jag mår illa illa. hur jag nu lyckades med det med tanke på att jag har druckit 2, 5 öl under kvällens lopp. kanske för att 1,5 av dem var 8-procentiga... men jag borde ändå inte må illa. det tänker jag bara inte göra, jag är förbi det stadiet. okej, nu blir det inte öl på ett tag bara.
som ni kanske förstår har jag nu internet! vilken lycka! vilken fantastisk underbar otrolig lycka! inte längre helt avskärmad från allt som händer utanför mina 6 kvadrat. detta innebär ju också att telefonen funkar, wiihaa!! det är så himla underbart, nästan det bästa. det är svårt at klara sig utan telefon.
anledningen till de där fördömda ölen var förfest hos siri och fest hos tove. det var lite meningen att vi skulle vidare sen, men med tanke på min extremt panka situation för tillfället lät jag bli. jag var ändå inte så pigg på att dra till flashiga champs-elysées. jag har verkligen saknat detdär, fest, prata, lyssna på musik, träffa nya människor, chilla. det är verkligen jättekul att dansa loss också, men det är mysigt med sådana fester. så jag stannade lite när de andra drog vidare. pratade lite, trevligt, men jag stack hem efter en stund. jag kände ju trots allt inte så många...typ en d v s....men jag gillade festen. egentligen. det är därför jag började tänka på min egen 20-årsfest och spekulera i hur många som får plats här inne. egentligen: 3. med feststämning o lite god vilja: kanske 10?

Etiketter: , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej hej! bara du räknar in mig o lollo till din 20 årsdag för då vill vi komma! hoppas allt e bra med dig. Längta inte hem för mycket nu utan njut av ljuva Paris! hehe.. puss o kram

/sara

10:49 fm  
Blogger Anna said...

ni är jätteinräknade!

5:32 em  
Anonymous Anonym said...

Åhhh! Lätt att det går in 10 med lite vilja! Det blir bara mysigt! Hmm, om jag är inräknad kan jag bo på vandrar hem eller något! Vad som helst för att träffa min Anna!

9:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home