lost in paris

måndag, november 06, 2006

min anja och jag

hmm.. jag skulle bara ga till france telecom och fixa min knäppa ickefungerade telefonlinje, sedan skulle jag hem och sova och plugga (tva saker jag har lagt för lite tid pa i helgen) och ta det lugnt. men tydligen hamnade jag pa ett internetcafé och tydligen planerar min mage att ta en liten crêpe efter det. jaja, vi far väl se hur det blir. när jag nu är här kan jag i alla fall passa pa att berätta lite om min anjahelg...

jag tror visserligen att hon kommer sammanfatta den mycket väl pa sin blogg (denvackrastestundenilivet.blogg.se), speciellt eftersom hon mycket noga antecknade alla ställen vi var pa samt tog de allra finaste bilderna men, ända.

till exempel promenerade vi bland höstlöven i luxembourg- och tuileriesträdgardarna, at superdyr men god fruktsallad, trakade ut oss mindre än vi trodde pa louvren, strövade och stod emot fikanerven i montmartre, drack julte pa sötaste tehuset, mysfikade i köket med alla mysfikaingredienser (värmeljus, varm choklad, valnötsbullar, pain au chocolat, lars winnerbäck) utom resten av milanogänget, at kinamat och apelsinsorbet, störde fichi (ja det är rättstavat) och julia, drack sangria och blev rökta som laxar samt mycket mer. var det mycket mat och fika i dethär..?

nagra bildbevis följer


anja i luxembourgträdgarden



och utanför louvren

en superfin helg. men jag saknar min michi sa det gör ont.


Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, vilket underbart foto på Anja,
låter som ni haft en mysig helg :)

5:38 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för alldeles underbar helg! Så mysigt så det finns ju inte! Förlåt att jag ökade på din Michi-längtan...!
Puss min söta!

9:40 em  
Anonymous Anonym said...

Finaste fina! Hjälper det, saknar jag dig som attans med! Skönt att få lite rapport från Anja och Michi dock. Och ni störde ju inte, ni var ju (tillsammans med Michi) helgens räddning! PUSS

10:28 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad fint. Jag hade också velat vara där... men sånt är livet antar jag.

12:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Min brevlåda är jättetom!!! (pikpikpik)

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home