lost in paris

söndag, november 19, 2006

jag fick för mig att göra en modeblogg...

...men ångrade mig ganska snabbt när mitt bättre jag insåg att min vanliga blogg är fin och den blev ful. så därför fortsätter jag med min trevliga kombo resedagbok/fotofrenesi/musik- & modeblogg. det får bara bli lite mer mode helt enkelt (sorry ludvig..)
här kommer till exempel dagens outfit.

vit sjal från naf naf, david & the citizens-t-shirt från emmabodafestivalen, kofta från h&m, svarta stuprör från stuk, rosa körsbärsörhängen för att pigga upp lite, från who killed bambi?, berlin


till detta blev det naturligtvis mina älskade cheap mondays...


...som dessvärre sjunger på sista versen. de funkar inte ens när det har duggregnat. nej, nya converse från thailand ska det bli!


till sist fick min beatlesväska från wedins ackompanjera.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vad fin du är! Men kan du inte använda självutlösaren, blixt i spegel blir så jobbigt.

11:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Så ser mina Cheap Mondayskor också ut, men det är svårt att släppa dom..:P

hoppas allt är bra med dig,
kram!

6:15 em  
Anonymous Anonym said...

Åhh! Du är jättefin! Du är ju bäst på att göra bra kombos! Ja, du köpte ju skorna på sportlovet när vi var i Malmö. Så, ja de har hängt med ett tag. Särskilt eftersom de har använts ungefär alltid...;-)

9:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home