lost in paris

måndag, november 20, 2006

daaamn! oversleeping again!

daamn! i can't belive i did it once again! i can make it in time if i jump out of bed, if i skip to wear clothes and get running instead...lalala... nej fullt så illa var det inte, det var första gången jag försov mig och det var bara femtio minuter. med tanke på hur lång marginal jag har på morgonen (älskar halvtimmesfrukostar) så klarade jag mig, fick skippa duschen bara. men jag var ju bara tvungen att lyssna på i'm from barcelona -oversleeping på métron. såklart.
egentligen är det inte någon större fara om man kommer för sent här. jag kommer aldrig i tid om man ser till klockan. jag är nästan alltid där sisådär tre minuter över tio. men jag är alltid där före läraren så det gör ingenting. han kan ramla in mellan fem och kvart över. slår till och med min kära musiklärare på gymnasiet, thomas, som alltid var sen när det var morgonlektion. han försökte i alla fall hinna i tid och bad ofta om ursäkt...

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för samtalet idag! Det var skönt att prata med dig en stund! Hoppas du lyckades besegra regnet och för att gå ut och handla! Puss söta!

9:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home