lost in paris

söndag, februari 11, 2007

please don't talk to me I fall in love so easily (inte för att titeln har något direkt att göra med artiklen, men låten är ju så bra!)

rugbymatch mellan frankrike och irland + fullsmockad irländsk pub i trevligt kvarter + två pints killkenny och lite till + miriam i sitt bästa mood = en härlig söndagseftermiddag så som den helst ska njutas!
förresten, om någon någon gång ska fråga mig om hur länge jag och michi har varit tillsammans kan den få göra det idag för då svarar jag: ett år exakt. förresten så har jag numera klarat min examen för vinterterminen och stått på ett podium i ful kåpa (eller toge -toga som de kallar det) och töntig hatt och tagit emot mitt diplom. annars har det varit lyckad vintageshopping (ett par flashiga, blåa 20 eurosstövlar), skolstart, lite fest och massa jobb. stress. men bara positiv sådan. jag trivs med tillvaron. fullständigt. äntligen.

Etiketter: , , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, jag vet att det är ett år. Det står till och med i min kalender! Tänkta dock inte på det igår när jag våldgästade det Holmgrenska huset när jag väntade på mitt tåg. Vad trevligt med examen och shopping. Sitter och ler lite för mig själv när jag tänker på dig i en sån där examen utstyersel. Du ser säkert jätte söt ut! Om 10 dagar håller jag antagligen på att i panik slänga ner de sista sakerna som jag glömt. Eller sitter jag redan på tåget på väg mot ANNA MIN ANNA!

10:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Kära Anna,
det där med kåpa och hatt sa du inget om till oss. Hoppas du har förevigats på foto!!!!
Kram på dig min duktiga tös

12:30 em  
Blogger Elisabet said...

Grattis!

5:09 em  
Blogger ellinor said...

grattis anna! och vad trevligt att du trivs med livet. det är så det ska vara ju. puss

9:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home