lost in paris

måndag, januari 08, 2007

oj hoppsan glömde...

...visst vår mysiga lilla reunion! måste berott på at jag var så trött... mm, jag vet jag sa no more sammanfattning, men bara några ord! snälla anna! okejdå. den tredje januari var det reunion-reunion (nu fick jag det rätt, michi!), det vill säga reunion för reunionen vi hade för milanoresan för ganska exakt ett år sedan. meningen med denna reunion var att allt skulle vara exakt likadant som på förra reunion. vi skulle alltså äta tacos och jag skulle bränna sönder mina veggobiffar, vi skulle titta på love actually, täcka för en lampa med rött silkespapper, spela sällskapsspel, anja skulle vara hungrig och försynt fråga om det där är en clementin, michi skulle ha glömt sin sovsäck men däremot ha hjälmfrisyr och vit t-shirt, julia skulle diska efter frukosten och det skulle komma omisskännliga smaskanden från filips säng.
det blev lite sådär, det föll redan på att julia in kunde komma och vi försökte hitta en stand-in. det gick halvbra, enligt anja sprang det bästa alternativet iväg. love actually och tacos blev det i alla fall, dock med lagom stekt quornfärs (kanske för att michi stod för stekningen) och lite smaskanden lyckades vi väl åstadkomma, om än inte från filips säng. vidare lite bildbevis.
filip tycker om quorn
tagna på bar gärning!
fästeman o möa, rodde ut på öa...

en hög som vanligt =)

jag blev lite kittlad

vissa tycker om te

andra föredrar saft...

medan somliga bara pratar!

den kyska 1111:an. ja vi är sjuka i huvudet =)

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Michael said...

Vadå inte hittade nån ersättare till julia? filip kramar ju henne på bild 1!

8:46 em  
Anonymous Anonym said...

Hahahaah! Ja, så de kanske inte gjorde så mycket att jag inte hann ifatt henne från bussen....
Annars fixade de ju sig ändå. Det blev ju clementinätande, smaskande och dessutom frös jag under natten..
Varför blir det alltid att vi flummar, dansar galet, dricker te och högar oss när vi ses? Antagligen för att det är det som vi är bäst på..!

Förresten så tycker jag absolut inte att det är tråkigt med dina sammanfattnigar! De är underbart roliga! Puss alla söta Milanosar! Å alla andra med såklart!

9:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home