lost in paris

fredag, januari 12, 2007

girly girl...

...kan jag faktiskt vara ibland. och det känns som om jag har varit det lite extra de senaste dagarna. här är bevis på det:

1. girls night out i onsdags. ladies night på queen och gratis inträde hela kvällen. vi (siri, ivana, camilla och jag) började med lite förfest hemma hos mig och sedan gick vi de hela femtio meterna till queen... kul blev det, massa dans på scenen såklart. kanske lite väl kul ändå...vaknade tjugo minuter innan skolan började med en maffig huvudvärk och ett blått knä...

här är jag iofs en man


flickorna på queen


siri och jag, snygg pose som vanligt...

2. dagens outfit. jag hade tre minuter över och lyckades få till ett blått tema.


kofta från h&m, christian kjellvander-tshirt från lar winnerbäck-konserten, blått vintageskärp från berlin, cheap mondays, gråsvarta vintagestövlar från killiwatch i paris

3. underklädesshoppning! Idag tog jag tag i något jag har tänkt på länge, kanske tack vare rean, nämligen att köpa underkläder som inte är trepack från h&m. självklart var de från sötaste butiken (är det något de kan, fransmännen, så är det underkläder!) princesse tam-tam. jag tyckte det kändes lite märkligt att ta ett foto på dem och lägga ut här, och så blev det inte bra heller, men de finns på http://princessetam-tam.com och de kommer från serierna étourdie och jalousie. jag har en ny favoritaffär! tack för inspirationen, lollo...det blir folk av mig också. (tilläggas bör att jag faktiskt köpte ett par hängslen idag också, det är lite mer androgynt...)

4. jag ska på bio och se the holiday. vet typ ingenting om den men antar att den är en romantisk komedi. det är väl girly om något...?

Etiketter: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh, gillar verkligen outfiten med det blåa temat! Åhh, The Holiday! Den är sjukt bra och mysig! Men vem vet, de kanske bara är jag som har sådan smak. Jag och Rebecka såg den på samma gång. Fast på olika ställen. Men det var kul ändå. Rebecka tyckte den va sjukt lik Love Actually men den filmen är ju bra så det gör ju ingenting!

12:24 fm  
Blogger Relena said...

En gång var jag och anja och såg the holiday samtidigt fast på olika ställen tänkte jag säga men nu såg jag att hon visst redan hade sagt det. men den var ganska bra, fast den slår ju lätt inte love actually (men vilken gör det liksom?)

3:57 em  
Anonymous Anonym said...

fast jude law är inte med i love actually....

12:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home