lost in paris

onsdag, oktober 11, 2006

vill ha-listan just nu

vill-ha-och-ska-kanske-kopa-nar-jag-tycker-mig-ha-rad-d v s-inte-pa-denna-sidan-2009-listan:
  • den underbara och perfekta kashmirkoftan pa NAF NAF som ar jattebillig for att vara kashmir men alldeles for dyr for mig just nu (d v s 59 euro). till raga pa allt sitter den bra.
  • ett par ballerinaskor till, garna sadar snyggt matt bronsiga...
  • ett par hostskor som far ersatta det forlorade fullandade paret pa Bianco i Malmo ( de fanns inte i min storlek = tragedi!), namligen lite lagom spetsiga med snörning och liten klack. som ett par forfinade gympaskor/ laga kangor liksom.
  • underklader fran Princesse tam tam och Morgan. tack for inspirationen, Lollo. sa ljuvligt sota men ack...dyra. som allt i denna stan (nej, jag ar inte bitter..!)

vi far val se hur det gar... hoppet ar det sista som overger en.

oj, jag glomde visst, en michi som ger mig massage pa mina varkande axlar hade ocksa suttit fint. eller en michi som bara sitter och ar sot hade gatt bra det med.