lost in paris

onsdag, september 27, 2006

aaargh...höst!

mm, höst, jo jag tackar jag... jag ska passa mig innan jag önskar något nästa gång. har precis cyklat en och en halv mil i ösregn. skyfall. utan regnkläder. ett tag fick jag torka bort regnet ur ögonen för att överhuvudtaget kunna se.

resultat: gåshud efter tvåhundra meter, ännu mer urinvägsinfektion än vad jag redan har och förmodligen en massiv förkylning. och jag som ska till Paris. närmare bestämt imorgon.

imorgon. det är riktigt läskigt. men det är knappast som om det kommer som en överraskning. jag har faktiskt tillbringat en och en halv vecka nu med att säga farväl till människor. mer eller mindre tårdrypande. eller, om jag ska vara ärlig, aldrig så väldigt tårdrypande, i alla fall inte på plats. bara litegrann.

det är lite som om jag ska dö och vet om det i förväg. fast det var en ruskig jämförelse. det är inte alls så, förutom att jag går omkring och säger adjö till dem jag tycker om.

nej, bort med det tråkiga. gårdagen var en riktigt fin dag. fika och mat i massor hemma hos min kära Julia. Corona på det enda stamställe jag har i Lund. Over the hedge, snopet nog utan popcorn (ge aldrig mig något att hålla i, jag tappar det!) men med värdens finaste.


tänkte avsluta med några fina bilder som jag fick från min rara Julia igår. det är alltså hon som har tagit dem, bara så ni vet =P


kär



yo. coolingarna.

samt Medicinska ord och Rörelseapparatens anatomi i förgrunden.