lost in paris

lördag, september 02, 2006

why can't you leave me tomorrow instead?

orkar inte, vill inte, alls alls alls. åka till Paris alltså. det har alltid varit min dröm men nu när det närmar sig vill jag bara stanna här, bland allt det välbekanta. inte bara kastas ut i en okänd framtid.
vill inte!

vill i alla fall veta var jag ska bo. usch det är så läskigt och osäkert. och om vandrarhemmet inte har svarat innan måndag måste jag ringa dem också. på franska? knappast. jag kan sträcka mig till att fråga på franska om de pratar engelska.

usch usch usch. jag vill inte bli stor. fina lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur.
jag är inte vuxen, iheller, jag är barn!
hallå, barndom och trygghet, why can't you leave me tomorrow instead?




en milanobild. det var det bästa ever. vi ska aldrig bliva stur (-a)


det blev visst två bilder. vem kan få nog?