lost in paris

torsdag, oktober 05, 2006

nu ar jag har

och eftersom jag fortfarande inte har internet pa min egen dator blir det ganska a, a och o-lost.. ja fast det var ju inte riktigt dem bokstaverna jag menade.. sedan sitter alla bokstaver pa tangentbordet pa fel plats ocksa.. sa det blir superklurigt att skriva

men jag har i alla fall min lagenhet! fast i Sverige skulle den nog inte ga under beteckningen "moblerad etta med kokskap" ens, utan "skrubb". (jag skulle aldrig -i hela mitt liv- fa for mig att betala nara 5000 kr i manaden for den hemma... men Paris ar Paris. sa ar det faktiskt.) men jag har gjort den mysig. med kuddar, nya gardiner, ljuslyktor.. allt i samma fargskala -saklart!

nu maste jag nog ga dessvarre, har min halvskumme (eller nej, sakert jattesnalle) egyptier till granne som vantar pa mig. han tog mig till ett internetcafé som om det vore liv och dod och fattade tackochlov vinken att jag inte ville att han skulle sitta bredvid nar jag gjorde min bankgrej... sa nu sitter han pa caféet mittemot istallet. tackochlov. jag ar hispig som det ar...

pa tal om hispig, =), jag vet inte hur manga ganger jag har tankt att Julia inte skulle kunna bo i min lagenhet... fast det sager mer om lagenheten an om Julia, det lovar jag. den ar alltsa skitig. fast numera beboelig.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh va fint!

11:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home