lost in paris

måndag, augusti 07, 2006

BERLIN -en kort resumé

äntligen tillbaka från en vecka i Berlin. eller nja, knappast äntligen. jag hade lätt kunnat tillbringa ytterliggare ett tag där, i currywurstens förlovade stad.

kanske ett nytt projekt, en ny stad att ta min tillflykt till när jag har tröttnat på Paris och upptäckt att jag fortfarande inte vet vad jag ska göra med mitt liv. ett eget litet técafé/bar/ klubb i berlin. det bästaste bästa, ever...
i vilket fall som helst, här kommer en liten, liten fotodagbok från våra dagar i Berlin. en liten vink om hur det var och ett nätt försök att sprida känslan.


31/7
första dagen, trött trött och lite sightseeing. berlins gigantiska fallossymbol på alexanderplatz. incheckning på vårt kära hostel sunflower. världens fulaste hus och ömmande fotsulor. slutligen en ljuvlig sushistund, rendezvous med fnissiga 'tipsy' amerikanskor och en välbehövlig weissbier.

tv-tornet på alexanderplatz


undrar hur den skäran hamnade där...?

snyggaste brunnslocket ever...eller likadant som alla andra i Berlin

såklart

äntligen i Berlin!

1 Comments:

Blogger Michael said...

Åh! Va fint... men jag vill se fler bilder!

7:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home