lost in paris

måndag, juli 10, 2006

Imorgon ska det ske.

Detta var ett viktigt steg. Nu när jag till och med har gett min nyfödda blog namnet Lost in Paris så finns det ingen återvändo. Jag har spikat i spiken, kastat mig utför stupet, tagit det första andetaget. Imorgon bokar jag. Imorgon bokar jag den där franskkursen som jag har längtat efter och varit bergsäker och hundra procent inställd på sedan jag var femton. Imorgon bestämmer jag att min första höst, vinter och vår efter gymnasiet kommer bli ett fantastiskt underbart äventyr eller en ända lång fruktansvärd längtan. Vilket av det vet jag inte än. Det kommer jag inte heller få veta om jag inte åker. Jag måste ta den chansen.

1 Comments:

Blogger Michael said...

Mmm... trist. Värstaste värsta! Ever!

10:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home