lost in paris

fredag, juli 28, 2006

dags att vända blad för en ny eskapad är jag rädd.
idag slutade jag på biblioteket, där jag har jobbat i ett år. det är lång tid, men först nu har insett att jag verkligen trivs. eller trivdes.
usch det kommer kännas tomt.
framförallt känns detta som ett nytt steg i livet.
ett kapitel avslutas. haha. dags att vända blad. hahaha. biblioteksskämt. hahahaha.
oj. jag kommer aldrig mer gå dit. jag bara insåg det.
vemodigt.
men semester.
semester.
berlin, michi, fest, emmabodafestival, slapp och sömn.
jag överlever nog ändå.
trots bristen på trånga deckarhyllor, knappt uthärdig värme och prat om allt och ingenting i infodisken.
det är ett avslutat kapitel. ett spännande och underhållande sådant men dock slut.
det är som när man slår igen en bra bok, man är glad att ha läst ut den men ändå lite ledsen att man inte kan fortsätta läsa.
biblioteksliknelse, igen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

But voto negativo one has three daddies.""It's because you're lucky," Alex said."I know. Because sometimes those new mommies and daddies don't love them the way Uncle Mike and Lincoln Popsicle love me." He grinned when he said Popsicle, but it faded away. He rubbed his hand over Alex's arm.

6:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home