lost in paris

onsdag, juli 12, 2006

nu var det gjort

fixat.
klappat och klart.
då var det gjort.

eller nja, anmälan är inte bindande förrän jag har betalat...men rent symboliskt är det gjort nu. det känns...hmm...ganska bra. trots nattens tårkavalkad. det är ändå spännande på något sätt. eller, det är ju spännande. verkligen. spännande och roligt. egentligen.

detdär beror helt på vilket humör jag är på, vilket som väger över. förtjusning eller ångest. (eller, enligt kirkegaard -inte ångest. det går inte att känna ångest över något särskilt, utan bara när man inte vet vad man känner oro och rädsla över. fast jag vet inte den psykologiska definitionen. usch vad jag snöar in och tror att jag fortfarande går i skolan. det är ett bra ord i alla fall...)
jag lyckades böja dammsugarskaftet och göra ett märke i mina föräldrars tak... jag borde nog ha bättre koll på mina aggressioner.
men, munstycket ramlade ju av hela tiden!
jag avslutar dagen med världens bästa avslutning. en michibild. bara för att han är världens allra bästa. alla kategorier.